bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Sept 2012

Gempar!!! Lagi Pemimpin BN Bakal Lompat Parti Jika Tidak Dicalonkan???


Jika dakwaan ini benar Inilah wajah2 sebenar pemimpin2 Pakatan!!! Yang kononnya transsparent, bersih, ikhlas berkhidmat untuk rakyaat dan negara!!!

Meraka bukan berkhidmat untuk rakyaat!!!

Sebaliknya hanya besarkan tembolok sendiri.

Nak pegang jawatan sampai "mampos"!!!

Habis sampai bila generasi baru perlu tunggu untuk mengambil alih teraju???

Mudah2an sahaja perkara ini tidak benar.  Mungkin juga ianu hanyalah satu lagi propaganda Pakatan sebagaimana "Rampasan Kuasa 16 September 2004". Tidak lain dan tidak bukan hanyalah cuba untuk memecah-belahkan Barisan Nasional dengan khabar2 angin dan mungkin juga tawaran2 untuk "menjual" perjuangan parti.

Tidak dapat dinafikan juga jika khabar2 angin seperti ini berasal daripada dalam parti, ianya mungkin percubaan untuk "cah keting", telahpun bermula.

1 comment:

  1. Elok juga kita jangan terlalu awal melatah. Siasat dulu punca berita berkenaan; nilaikan kesahihannya terlebnih dulu. Nanti orang hilang kepercayaan dan keyakinan kepada blogger yang tak sabar sabar nak membuat komen negatif terhadap orang lain.

    Jadikanlah diri sebagai blogger yang bertanggungjawab dan boleh dipercayai pelawat!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3