bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Sept 2016

Husam Pecah Tembelang - Selama Ini Dia Yang Pengaruhi Keputusan Nik Aziz???


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang geram habis dengan bekas Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa yang kini ahli Parti Amanah Negara (PAN).
Bukan sebab Husam masuk PAN selepas dipecat oleh PAS... tapi sebab Husam jual nama bekas Mursyidul Am PAS  Allahyarham Datuk Nik Aziz Nik Mat  kononnya lebih ramai akan mengikuti jejaknya menyertai PAN jika ulama itu masih hidup. Malah TG Nik Aziz pun akan mengikutinya masuk PAN.....😆
"Yang tahu benda akan datang ini Tuhan sahaja, dia (Tok Guru) dah meninggal dunia, orang meninggal dunia ini dengan karamahnya yang terdahulu, akan datang orang lain pula. Itu kenyataan yang jahil agama," katanya Haji Hadi.

Patutlah banyak jug keputusan TG yg dilihat agak merapu, rupa2...angkara Husam....

Sumber klik; http://www.agendadaily.com/images/PEMBANGKANG/hadihusam-musa.jpg

2 comments:

  1. Husam tu memang ada harapan jadi presiden pas menggantikan hadi, sebab tu elok pecat sekarang.

    Aku sokong.

    Heh

    ReplyDelete
  2. KAWE TAHU LAMO DOH HUSE DOK RUKAH BELAKEY TGNA.NIK ABDUH PUN TAHU JUGOK TP NOK WAT GUANO MASO TU TGNA KENO KEPONG NGE ORANG HUSE.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3