bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Sept 2016

Pengerusi Pengurusan Bekalan Air Pulau Pinang Makan Elaun Buta???


Menjadi kebiasaan pengerusi dan pengarah2 gantikan syarikat2 GLC  milik kerajaan negeri yang memerintah diisi atas kuota politik dari parti yg memerintah.

Sebab tu Mat Sabu pun pernah jadi pengarah PBAPP. Selalunya mereka hanya akan makan "elaun buta", cuma dtg mesyuarat "board of directors" menghadiri majlis protocol dan tandatangan dokumen2 P & L, MOM, dan endorse keputusan pihak pengurusan dll. Pengurusan harian malah keputusan Pengurusan dilakukan oleh CEO ataupun pihak Pengurusan.

Cuma agak pelik apabila KM menegur organisasi di mana beliau merupakan pengerusinya. Bukan kah lebih molek jika teguran dibuat atas kapasiti pengerusi PBAPP sebelum kepincangan berlaku? Guan Eng kan superb......selalunya pandai komplen orang aje.....Bila kena pada batang hidung sendiri.....sama aje 2 X 5 ???

Sumber klik; http://khairulryezal.blogspot.com/2016/09/salahkan-pbapp-berikutan-kebocoran-paip.html?m=1

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3