bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Sep 2016

Ustaz Popular Fitnah Tabung Haji Pusing Duit Sebabkan Giliran Haji Lambat???


Ustaz yang popular dalam Utube.

Dah macam Rafizi aje bunyinya???

Katanya TH rugi, sebab tulah TH terpaksa melambat kan giliran haji.....Daftar sekarang berpuluh2 tahun baru dapat pergi mengerjakan haji....(dalam keadaan semasa sehingga 90 tahun).

Kononnya TH terpaksa nak rolling duit penabung sebab TH mengalami kerugian. Ingat ini macam konsep labu peram ke ? Macam MLM???

Kalau betul tak apa lah jugak.....Ini terang2 fitnah....

Ini ke golongan agamawan akhir zaman yang dinyatakan oleh Baginda Rasulullah s.a.w. ???? ...jangan sampai termasuk ke dalam golongan ini yg disebutkan oleh baginda Rasulullah s.a.w. “… dan sesungguhnya yang aku takutkan atas umatku ialah para ulama-ulama yang menyesatkan.” (HR. Abu Daud dari sahabat Tsauban radhiyallahu ‘anhu). 

Sebagai agamawan dah tahu buat salah tu cepat2 lah mintak maaf..

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3