bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Sep 2016

Sokong DAP Bermaksud Tolak Islam Sebagai Agama Resmi Negara???

Itu merupakan di antara perlembangaan DAP. Mereka X mengiktiraf Agama Islam sebagai agama resmi Malaysia kerana mengiktiraf semua agama adalah setaraf serta turut membenarkan penyebaran agama lain dikalangan orang Islam/Melayu. Eh apa ni???

Orang Melayu/Islam sebagai penganut agama terbesar di negara ini X diumpamakan???

Kalau pergi ke Eropah yang majoriti penduduknya beragama Kristian, boleh ke buat macam tu???

Ini dah X macam dlm perlembagaan Malaysia.

So kalau dah tolak Islam!!!

Maksudnya, Islam bukan agama resmi???

Habis tu agama apa yang jadi agama resmi?

Kristian???

Budha???

Hindu???

Konfucius???

So bagaimana pulak dengan orang Melayu/Islam yang mendokong perlembagaan sedemikian???

Yang mendokong/sokong DAP???

Yang jadi pemimpin DAP???

Walaupun bertanding untuk jawatankuasa CCC pun X orang Melayu/Islam ada yang pernah menang???



Sendiri mau ingat lah.....

Rara....owh....Rara....Tengah berbulan madu ke???

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. Masuk BERSATU kalau takut DAP, hancurkan parti rasuah.

    ReplyDelete
  2. Bukan tolak islam. Hilang akal ke nak tolak agama. Nak tolak si penyamun najib je. Tak payah nak spin. Rakyat tak bodoh macam penulis blog

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3