bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Sep 2016

Bebaskan Anwar - Tun M Sahkan Hanya Propaganda TS Muhyiddin???


"Segala rancangan yang ingin dibuat oleh semua parti itu akan datang kemudian. Pada masa ini kita tidak boleh janji kerana kita tidak ada kuasa.
"Kalau itu kehendak semua takkan kita nak kata tidak boleh pula. Kita akan lihat kemudian mengenai perjuangan (bebaskan Anwar).

Komen Isac;
Kalau tengokkan gayanya mcm nak kena tipu lagi......
Agenda yg belum tentu akan diperjuangkan.
Ye lah....selama jadi TPM pun X ada cerita nak bebaskan Anwar tup2...Bila dah kena buang baru nak cerita.

Tapi, TS Muhyiddin pun mungkin belajar dari DS Anwar. Masa jadi TPM semua yg kerajaan buat tu bagus..... Bila dah kena pecat....Tup2 perjuangkan untuk rakyaat!!!

Trend politik kat Malaysia.....


Sumber klik;
http://www.mstar.com.my/berita/berita-semasa/2016/09/15/mahathir-bebas-anwar/

1 comment:

  1. Bila agenda peribadi menguasai diri..manusia jadi bangsat.
    WOI...bestari.net masa ko jadi menteri pendidikan serupa lahanat.Betul2 menguntungkan kroni jer.Era mahdey...perjanjian bodo dan bangang menguntungkan kroni.Bila parti bala balaci mahdey(pbbm) menang makin banyaklah perjanjian2 bodo dan bangang akan wujud.BANGSAT!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3