bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Sep 2016

SPB YD Agong Tanya Tun M, 1.4 Juta Tandatangan Petisyen "Selamatkan Malaysia" Tu Betul Ke?

Mmmmmm.....

Katanya Tun M mengambil masa utk jawab soalan tersebut......

Dia bertaichi kata itu tandatangan yg beliau terima.......

X menjawab soalan nampak.....😂

Ingat Raja2 Melayu X cerdik ke? Apa yg dibahagi semua nak di percaya???





Sumber klik; http://theflyingkick.blogspot.com/2016/09/jadi-betullah-kata-rpk-dan-patutlah.html?m=1

4 comments:

  1. KENA PERCAYA JUGA APA YANG RPK TUDUH ATAS NAJIB DAN ROSMAH DULU..AMACAM

    ReplyDelete
  2. RPK tak nak tulis ke Agung tanya Mahathir, "..siapa MO1..?"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib aka pm lah tu....
      Tapi beruk2 tak baca habis laporan DOJ.Lupa pulak...beruk2 mana reti membaca.Kan...
      Spt sedia maklum...sesapa yg buat laporan ke DOJ...DOJ akan siasatlah.Betul atau tidak mrk kena siasat.Cuma beruk2 bangang nie terus buat kesimpulan mrk sendiri.Ingat senang ker nak tangkap seseorg tanpa bukti.Dah tak bertamadunlah DOJ tu....
      Laporan terkini DOJ jelas tiada bukti dakwaan dan kabarnya puak yg buat laporan tersebut tidak lain adalah puak yg sama.Puak yg ada agenda peribadi yg gila nak berkuasa dan menguasai.
      Kesimpulannya....puak bangsat nie klu tak dpt yakinkan rakyat...dpt buat mrk keliru pun jadilah.Sama standard dgn sotong puak lgbt...hehehehe

      Delete
  3. Rpk tu keparat. Duduk kat london minum arak. Kalau kau percaya kat org macam dia ..parahlah kau dik. Dulu sokong anwar macam nak mampus. Lepas tu kutuk lak dia. Binatang apa jenis rpk ni. Kesianlah kau dik. Sama je baral macam org umno lain.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3