bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Mar 2015

Untuk Tegakkan Hudud Pas Perlu Keluar Pakatan Rakyaat-TG Hj Hadi ??



Mungkin itu hanya interpertasi penulis.

Tetapi jika melihatkan kepada kenyataan TG Hj Hadi yang menegaskan bahawa Pakatan Rakyaat hanyalah suatu ikatan yang longgar dan dua lagi parti komponennya yg terbesar iaitu DAP dan PKR sememangnya mempunyai satu perjanjian untuk menghalang perlaksanaan hukum Hudud, pemahaman penulis ini rasanya tak tersasar jauh.

Jestru tidak keterlaluan rasanya ada baiknya semua ahli dan penyokong2 Pas khususnya dan semua umat Islam amnya menggesa agar adalah suatu yang lebih molek buat Pas meninggalkan Pakatan Rakyaat jika benar2 mereka ikhlas mahu memartabatkatkan hukum Hudud bukan hanya setakat di Kelantan malah du Malaysia.

Sumber klik; guyhttp://www.bharian.com.my/node/42528?m=1
posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. BETUL, MEMANG BETUL.
    DARI DULU LAGI PATUT KELUÁR.
    YNG TUAN GURU PELUK KIT SIANG TU KENAPA.?
    HAIRAN............ Tuan guru LEMBAB BERFIKIR.

    ReplyDelete
  2. Tuan guru la sangat,kuasa punye pasal,smua bley u-turn,pas baru sdar mreka kerugian dlm pakatan,yg untung DAp,tu pasal nak buat hudud,nak sokongan mlayu smula..sbab kebanyakkan ahli parlimen kaw mlayu umno yg sebat..klu aritu umno byk kalah takdanye crita hudud ni wujud..klu nak buat dr 10 taun lepas da bley buat,cuma kita ni rakyat slalu diperbodohkan pemimpin2 politik..pakai jubah mcm warak trus percaya mcm org tu smua maksum,ambik gambor buat keje amal je smua caya bejiwa rakyat,padahal smua ada agenda utk tembolok memasing..da nasib kita beterusan diperbodohkan dorang..

    ReplyDelete
  3. Betul memang betul
    Tapi kena ingat di kawasan majoriti Melayu kemenganan PAS sebenarnya di sumbangkan oleh Bukan Melayu . Lebih2 lagi di Barat Semenanjung ini.
    Selepas ini PAS tidak boleh lagi mengharapkan undi dari kaum bukan Melayu,
    dan saya rasa akan mengurangkan jumlah undi yg di perolehi oleh PAS.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3