bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Mar 2015

Hakim Jual Diri Kepada Syaitan!!! Anwar Jual Diri Pada Siapa???

Habis yang asyik menipu ni....Jual diri pada siapa pulak???


Depan orang ramai...Mcm dah teruk sangat....



Orang X nampak elok aje berjoget pun boleh .....



Sumber klik sini.

7 comments:

  1. Aduhai...skandal China doll pun tak dpt pertahankan diri....setakat menjaja perut tak buncit...tak tau malu betul!

    ReplyDelete
  2. SIAPA KAH PELAKON SYAITAN NO WAHID ?

    ReplyDelete
  3. ...benda mudah, kenyataan kenal azhari pun boleh putar seluruh alam...apa malaikatnya manusia ni?

    ReplyDelete
  4. Tak tahu nak katalah pada anak beranak Anwar ni,mereka bukan tak tahu perangai ketua keluarga mereka tapi masih berpura-pura dan terus mahu menegakan benang basah ,entah untuk apa.Apakah mereka tidak takut kepada dosa?Bersubahat dgn perbuatan jahat,menzalimi dan memfitnah mangsa,menipu rakyat dan sekarang menuduh para hakim yg melaksankan tugas mereka degan jujur sebagai menjual diri pada syaitan.Kita berdoa semuga Allah sekali lagi memberi petunjuk kepada kita semua pihak mana yg benar dan kali ini antara Nurulo Izah dan para hakim.Allah Maha Adil.

    ReplyDelete
  5. Mereka tahu mana tidak tahu tepi demi Periuk Nasik yg besau besau..semua wajar d nafikan..Allah akan Jahanamkan hanya ceoatw dgn lambat aja

    ReplyDelete
  6. Semasa dahulu lakonan mereka dengan meraih simpati rakyat terhadap mereka dengan menggunakan isu konspirasi Kerajaan untuk menginiaya KETUM telah membuahkan hasil sehinggakan calon dari kalangan yang tak berkualiti termasuk anak beranak dan kalangan ahli parti pembangkang telah berjaya memenangi hati rakyat dan tumbuh bagaikan cendawan di waktu hujan.
    Teknik dan taktik penipuan ini telah dikitar semula bagi meraih simpati rakyat. Akan tetapi nampaknya rakyat telah membuka mata dan meneliti setiap rentetan peristiwa melalui pelbagai media termasuk media sosial dan membuat penilaian secara ilmiah dan sebahagian besar darinya telah berpaling tadah untuk tidak menyokong mereka lagi termasuk dari sekutu PR sendiri. Itulah realitinya kalau kita memperjuangkan benda yang bathil, akhirnya kebenaran akan muncul jua. Hakikatnya sekiranya dibuat pertimbangan yang waras, kita dapati kebaikan telah mengatasi keburukan sekiranya untuk tidak menyokong mereka ini. Kita harap bumi Malaysia akan kembali bersinar ceria, aman dan damai tanpa penglibatan mereka. Insyallah.

    ReplyDelete
  7. Lupakan ketum fokus kepada memertabatkan dan memajukan bangsa melayu. Jangan buang masa memikirkan ketum, biarkan dia,ayuh bangsa melayu mari bersatu semula, fokuskan kepada pembangunan insan dan maju dalam semua bidang dan mampu bersaing dengan bangsa lain.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3