bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

27 Mar 2015

Apa Dosa Rosmah Sehingga Beliau Halal DiFitnah Sesuka Hati???


Apa Salah Rosmah.....


  1. Difitnah kononnya beliau berada ditempat mayat mendiang Altantunya diletupkan terbukti fitnah kerana beliau ketika itu sedang meraikan anak2 yatim.
  2. Beliau X pernah menipu bagi pihak Najib.....sebagaimana isteri seorang pemimpin besar yang kononnya jam tangan yang hilang diambil oleh seorang wanita cina...masih berada dalam simpanan.
  3. Rosmah tidak pernah mengada2kan cerita kononnya Najib diracun arsenik.
  4. Rosmah tidak pernah mengada2kan cerita kononnya Najib bakal disuntik virus HIV.
  5. Rosmah tidak pernah mengada2kan cerita kononnya Najib bakal dibunuh.
  6. Rosmah tidak pernah bertanding apa2 jawatan dalam Umno mahupun dalam mana2 PRK dan PRU.
  7. Rosmah tidak pernah meminta jawatan untuk menjadi MB Selangor.
  8. Rosmah X pernah menjadi alabi/saksi bohong bagi pihak Najib sebagaimana isteri seorang pemimpin pembangkang tu....
  9. Yelah....isteri pemimpin pembangkang tu bertudung....patuh suruhan agama..... Tapi macamana pulak orang yang patuh agama boleh berkali2 menipu dan terlibat dengan fitnah....Tidakkah itu memberikan imej yang buruk terhadap agama Islam???


posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Semoga fitnah atas DS Rosmah akan kembali pada si pembuat fitnah.
    Tuhan Maha Adil.. hari ini mereka seronok buat fitnah.. menghina Rosmah.. jika tak betul tanggug dosa yg amat berat.. krn di jaja luas sehingga kebencian demi kebencian sedangkan dia tak buat salah..

    Allah akan laknat org2 pemfitnah ini!!

    ReplyDelete
  2. Memang dasyat fitnah di Malaysia ni... mcm da sebati dlm segelintir umat islam sendiri. Yang terbukti benar pulak di nafikan walaupun ade video yg disahkan tulen. Apa nak jadi...

    ReplyDelete
  3. X pkai tudung kot cuba pakai purdah selesai mslh n senang laki dia buat keja...kan betul x tutup aurat banyak fitnahdatang takperlaaa laki dia sanggup tangong dosa bini dia Korang pon nak tanggong dosa bini org ker?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3