bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Feb 2013

Nizar Bakal Jadi PM Selepas PRU 13 ???


Sekiranya pengundi2 yang budiman mahukan segala masalah yang berlaku di Selangor, Pulau Pinang...Masalah air di Kelantan berlaku di tempat anda....isu murtad, kalimah Allah digunakan oleh agama lain berterusan dan menjadi lebih teruk..Undilah Pakatan Rakyaat!!!


6 comments:

  1. mohon dipautkan blog saya ke blog tuan yang hebat ini. Tq
    http://seraipaya.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Nizar tidak tersilap dalam analisanya cuma tangan nya agak kaku seketika mahu menaip perkataan BN - 145 dan PR 77 maka dia tersasul menaip PR 145 dan BN 77. Jadi walau pencacai PAS terima lah kenyataan yang tertulis oleh si Nizae sendiri..

    ReplyDelete
  3. apa nak heran... nizar ni "always up-side down", analisa dan pendapat beliau selalu nya terbalik.. jadi jangan percaya sangat kata kata beliau ni.....

    ReplyDelete
  4. Nizar ni Bangang ko apa tak tahu lah,statistik yang beliau gunakan sebijik dengan statistik Mangkok AK 47 di dalam blog Hantu Laut.Tiap-tiap kali dia keluarkan isu semua kantoi dan buat homework secara detail.Tapi yang pasti detail dia tak malu hantar anak belajar di MRSM Taiping.Tak malu hari -hari kutuk kjaan tapi hantar anak sekolah kat sekolah kerajaan.

    ReplyDelete
  5. perasan boleh menang 24 jam asyik berpolitik,dah naik menyampak kat fuckatan ni.bukan nak tolong rakyat tapi mengenakan rakyat .sial pun fuckatan.

    ReplyDelete
  6. PM lambai boleh lah kot

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3