bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Feb 2013

Karpal Tetap Pilih "Kaki Liwat 1997" Untuk Jadi PM???


Komen Isac:

Pelik dunia ni... Seperti yang tercatit dalam Hansard Dewan Rakyaat pada tahun 1997, di mana DSAI ketika itu menjawat jawatan TPM, Karpal beriya-iya mahu menjatuhkkannya. 

Karpal merupakan di antara individu pertama yang menuduh DSAI sebagai peliwat dan mengamalkan seks rambang.

Anehnya bila DSAI telah tidak lagi bersama dengan Umno/BN kini lelaki yang dituduhnya sebagai "peliwat dan pengamal seks bebas tegar 1997" itu mahu diangkan menjadi PM.

Adakah kerana DSAI kini pemimpin Pakatan Rakyaat maka isu masalah moral dibolehkan???

Tidak lagi menjadi suatu kesalahan???

Jika DSAI sememangnya tidak bersalah, adakah ini bermaksud Karpal sengaja memfitnahnya pada tahun 1997???

Memfitnah pemimpin2 Umno/BN tidak sememangnya tidak menjadi kesalahan buat   pemimpin2 Pakatan Rakyaat kerana tujuan mereka untuk berkuasa membolehkan mereka memfitnah pemimpin2 Umno/BN. "Matlamat menghalalkan cara"???

Jestru adakah ini bermaksud, segala tuduhan Pakatan Rakyaat, terutamanya DAP terhadap pemimpin2 Umno/BN selama ini hanyalah fitnah semata2 demi untuk menonjolkan diri mereka lebih baik di mata rakyaat Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3