bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

26 Feb 2013

Apa Akan Jadi Jika Pakatan Menolak Anwar Jadi PM?

Sumber klik Anwar 'macam tak syok' di konvensyen pakatan | Muka Hadapan

Melihatkan cara beliau memijak kepala pemimpin2 Umno untuk naik ke jawatan no 2 dahulu...

Sebab utama mengapa beliau mencetuskan gelombang Reformasi 1998....

Mencetus rusuhan jalanan....

Menubuhkan Parti Keadilan...

Semua di atas hanya kerana satu alasan.....

Nak jadi PM....

Bayangkan apa akan berlaku jika Pakatan menang dan beliau X diangkat menjafi PM!!!

Jika dilihatkan kepada Karpal dan Mat Sabu yang masih X menarik balik tuduhan liwat terhadap Anwar sejak 1998...Ianya tidak mustahil!!!



Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments:

  1. ...Anwar tetap takkan jadi PM...malah ketika ini anwar dah jadi laibiliti kat pembangkang....DAP pun dah mulakan character assassin secara perlahan....jgn trkejut calon DAP akan lebih ramai terutama sabah dan sarawak...malah bertanding sesama sendiri di kalangan PR..... kini DAP pastikan calon2 PKR adalah dikalangan bangsa mereka sendiri atau dr calon yg bukan berbangsa Melayu.... pelan trbaru DAP utk membeli calon2 MCA & bebas bagi merealitikan impian DAP menguasai serta memasti bukan MELAYU jadi PM.....
    pilihanraya 13 ni penentuan survival bangsa melayu bukannya "ibu segala pilihanraya" seperti yg di war2kan......

    ReplyDelete
  2. Dia akan berjalan kaki keatas dan kepala kebawah kot.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3