bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Feb 2013

Gerakan Akar Umbi PKR Pulau Pinang Mahu Jatuhkan Anwar Bakal Sia-Sia?

Berita penuh klik sini Berita Harian: Gerakan jatuhkan Anwar

Anwar yang dilihat sebagai "Wali" politik oleh penyokong2 Pakatan Rakyaat sebagaimana penyokong2 Pas melihat Nik Aziz dan Hj Hadi dan sebagaimana penyokong2 DAP melihat LKS dan Karpal Singh mana mungkin hendak ditumbangkan?

Apa lagi jika ahli2 yang terlibat tersebut keluar parti.  Lihat sahaja berapa ramai pemimpin2 PKR yang semasa di dalam parti mereka disanjung sebaliknya apabila keluar parti mereka dilabel sebagai pengkhianat. Walaupun sebahagian drpd mereka yg meninggalkan parti itu merupakan antara  pengasas parti tersebut.

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment:

  1. SIAPA BERANI NAK JATUHKAN ANWAR DAN KARPAL? KALAU BERANI BUAT LAA//NANTI KITA PECAT AHLI YANG KURANG AJAR DAN RAKYAT YANG MENCELAKAKAN ANWAR IBRAHIM. PAS JELUTONG DAN TANJUNG AKAN MENYOKONG SEPENUHNYA ANWAR IBRAHIM, KIT SIANG , LIM GUAN ENG DAN KARLAP. RAKYAT WAJIB SEKONG ANWAR WALAUPUN BELIAU MEMPUNYA MASALAH MORAL. BAGI ORANG CINA KAMI TIDAK PEDULI AKAN APA YANG BERLAKU KERANA ITU ADALAH HAK PERIBADI.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3