bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Nov 2012

Wan Azizah Meraih Simpati Dengan Menipu Lagi???


Umum melihat dengan jelas... Kenyataan Izzah sememangnya kenyataan populis seorang politikus yang cuba menampakkan dirinya seorang pemimpin yang lebih liberal di dalam meraih undi bukan Melayu/bikan Islam.

Ironinya beliau terlupa bahawa kenyataan tersebut seolah2 membenarkan orang Islam/Melayu di Malaysia untuk keluar agama Islam.

Ini telah mengundang kemarahan orang Melayu/Islam yang akidah dan keislaman mereka selama ini dilindungi oleh perlembagaan negara.

Sebab itulah penulis pernah menyatakan isu Izzah ini sebenarnya adalah kenyataan berbau politik yang telah dipolitikkan. Sebagai orang politik beliau sewajarnya bersedia untuk menerima akibat "permainan" beliau sendiri. Tak payahlah hendak "bawa" emak-bapak sekali untuk meraik simpati!!!

Jika kita imbau sejarah pada tahun 1998/99, bagaimana Wan Azizah telah memfitnah Tun Mahathir dan kerajaan Malaysia sedang meracun DSAI menggunakan racun Arsenik dan akan menyuntik beliau dengan virus Aids. Sehingga kini selepas 14 tahun DSAI masih segar-bugar....

Adakah anda masih mahu bersimpati dengan pembohongan2 Wan Azizah???

Anda masih terpedaya dengan lakonan beliau???

Ataupun adakah menipu sebegini dihalalkan dalam Islam??? Politik adalah tipu muslihat???

3 comments:

  1. DIORANG TERPAKSA BERBOHONG DAN MENIPU SEBAB KEBENARAN ADALAH JAUH LEBIH MENYAKITKAN.

    ReplyDelete
  2. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata mak tolong pujuk.... bongoknya ahli politik mentah ni....

    ReplyDelete
  3. meh cini borang ahli pas/pkr kat aku syarat mudah je org gila babi aje yg x bole buat kerja ni tunjukkan jam omega bang non ari ni, jam tu gak aku masuk parti ko orang kah kah SIMPLE.... nak tunjuk jam laki ko sendiri pun tak brani...cukup2 le berlakon...DAN keluarga haprak

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3