bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Nov 2012

Keputusan Piala AFF: Malaysia 4 : Laos 1. Laluan ke Separuh Akhir Penuh Ranjau Berduri!!!

Foto: Jurulatih Laos, Kokichi Kimura - Harapan untuk mengeciwakan Harimau Malaya tidak kesampaian .

Walaupun mensia-siakan lebih sedozen peluang untuk menjaringkan gol, akhirnya Harimau Malaya dapat menjarikan tiga gol tambahan melalui Safi Sali, Wan Zack Haikal dan Khairil Muhaymeen. Syabas dan semoga berjaya menumbangkan Indonesia dalam perlawanan ke tiga nanti.

Dengan kutipan tiga mata, 4 jaringan dan bolos 4, satu-satunya cara untuk Harimau Malaya melangkah ke separuh akhir adalah dengan menumpaskan pasukan Indonesia.  Ini kerana seri akan meletakkan Pasukan Indonesia memiliki 5 mata hasil satu kemenangan dan dua seri sementara Singapura pula pastinya akan memungut 6 mata kerana tidak akan mempunyai masalah untuk mengalahkan Loas dalam perlawanan terakhir mereka. Apapun jika seri, Singapura akan terikat 4 mata bersama-sama Malaysia, dengan mempunyai 2 lebihan gol.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3