bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Nov 2012

Rosmah Tak Pakai Tudung Memang Salah!!! Tapi Bertudung Tunjuk Bontot???



Jangan sampai nanti orang kata atas tutup tapi yang kat tengah tu X tutup....

Ini pun bahana sokong LGBT ke????

12 comments:

  1. Anak Bukit Jelutong12 November 2012 at 08:44

    Tak pakai tudung dah tentu salah sebagai seorang Islam.
    Pakai tudung kemas tapi tayang "pungkur" tentu lebih salah.

    Lebih besar salah kepada Allah dan Negara kalau mengajak rakyat negara "menderhaka".

    ReplyDelete
  2. Kenapa nk kena mention nama rosmah? Ramai lagi yg xpakai tudung kt luar tu. Silap2 anak beranak admin pun ada yg xpakai tudung. Propa sangat.

    ReplyDelete
  3. Kenapa letak nama Rosmah???

    Sebagai isteri ketua pemimpin Islam nombor satu negara, bukankah lebih manis jika beliau bertudung.

    Selain selari dengan tuntutan agama, penampilannya sekarang banyak mengundang fitnah dan menyukarkan golongan pro BN/Umno untuk mempertahankan beliau dan kerajaan sediada.

    Yang salah kita kena akui kerana hukum agama tidak boleh kita tukar. Jika kita tak lakukan, cuba tanamkan dalam hati bahawa suatu hari nanti kita akan berubah dan bertaubat. Tidak dinafikan secara hakikatnya ramai wanita/gadis bertudung yang perangai mereka lebih buruk daripada wanita yang tidak bertudung. Apapun itu tidak menghalalkan kita untuk tidak bertudung.

    ReplyDelete
  4. Ini kubur kau dan itu pulak kubur aku..jadi kenapa perlu nak kecoh pasal tak pakai tudung..yang ko orang pun belum tentu semporna. Sebelum nak kata orang cermin2kan diri dulu. Yang bertudung bukan nya baik sangat dan yang tak bertudung bukannya bererti jahat.

    ReplyDelete
  5. Datin Sri paduka Rosmah Mansur tu,banyak ker bagi point utk Umno/BN menang PRU13.Dia faham ker adat dan budaya org melayu islam.Di dalam perlembagaan negara ada tertulis "ciri-ciri orang melayu adalah pengamal adat dan budaya melayu serta beragama islam".Di rangkupkan sekali,maka tunggaknya islam dan lebih kepada syariah.Bukan penampilannya mcm artis antarabangsa.

    ReplyDelete
  6. DSAI kalau di nobatkan sebagai PM,isterinya tetap bertudung dan bersopan serta fokus pada peneraju sebagai amanah pngerusi Bakti sahaja,tidak lebih daripada itu.Amat berbeza dgn situasi sekarang, sebagai isteri PM yg ada sekarang.Percayalah cakap aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 12 November 2012 13:31,

      Betul sopan pakai tudung... Tapi boleh pulak memfitnah Tun Mahathir/Kerajaan racun suaminya menggunakan arsenik dan mahu disuntik virus HIV. Selepas 14 tahun ianya terbuti hanya fitnah/tohmahan. Mintak maaf pun tidak? Contoh muslimat sejati???

      Kalau setakat pakai tudung menutup aurat,sister Roman Katolik pun bertudung lintup. Tapi adakah amalan mereka diterima Allah s.w.t.

      Delete
    2. Jangan sampai satu saat,rakyat jadi "hang" tiada option untuk memilih semasa mengundi sebab ia berkait rapat dgn prinsip manusia,andaikata BR1M dapat menolak prinsip manusia sebagai kuasa memilih, selamat maju jaya.Harap tak ada terjemahan undi dlm kedudukan "parlimen tergantung"

      Delete
  7. ada ker, masa pnyampaian geran pinjaman RM2juta semasa ulangtahun kemerdekaan y ke 55 tahun.Bukan main besar jaraknya ulangtahun kemerdekaan yg ke 55 tahun.melambangkan sebuah negara yg membangun ke arah negara maju.Punya ler banyak kejayaan malaysia dalam perbagai bidang,pengusaha telur masin yg dia pilih.Agak2 la kesesuian masa dan tempat utk anugerah pengusaha telur masin.Kalau kita tengok kt tv masa tu,Tun Mahadtir dan konyah kacang macam mesin pengisar jer dah..

    ReplyDelete
  8. Rosmah bertudung ke tak...jgm la nak sibuk2 dah tegur tu cukup la..kalau die xnak pakai sudah. Tak habis2 dok mengata pasal Rosmah...tau x dosa mengumapat tu taubat x diterima oleh Allah selagi kite tak mintak maaf dgn org yg kite umpat??

    ReplyDelete
  9. banyak betul msalah rosmah nie

    ReplyDelete
  10. Hahaha.....cute! Ade gambar lain selain dari ni?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3