bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Nov 2012

Khalid Samad Perlekeh Hasrat 70% Rakyaat Selangor Yang Mahukan Pas dan Umno Bersatu???


Dato' Dr Khir Toyo pernah dihukum kerana dilihat tidak selari dengan hasrat rakyaat Selangor.

Bukankah adil sekiranya dengan bermacam-macam "karenah" tingkah-laku yang beliau telah lakukan sepanjang 5 tahun menjadi wakil rakyaat di Shah Alam cth. membiarkan DAP jual arak di kawasan Melayu, isu murtad, memperlekeh hasrat rakyaat Selangor mahukan Pas dan Umno bersatu dll, maka sudah tiba masanya untuk rakyaat Selangor menunjukkannya pintu "keluar" dalam PRU 13 nanti ???

3 comments:

  1. bukan pintu keluar, tp tunjukkan khalid pintu ke jamban. Biar dia tau lubang jamban tu lg 'suci' daripada gelagat ahli politik pakatan rakyat!

    ReplyDelete
  2. muka badigol ni kalau pada pemerhatian aku dh takde seri. lebih mirip kpd rupa jin yg sering mengganggu manusia. cuba banding dgn rupa sedara sedarah sedaging dia shahril samad, jauh beza kan! itu pandangan aku je, mungkin org lain pandang muka dia nampak jernih, bersih berseri penuh nur. itu aku tak tau la.....

    ReplyDelete
  3. letih ler baca stement pakcik nie.Menuduh dan menuding jari.Di mana perkatan ummah yg di laung2kan selama ini.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3