bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Nov 2012

Taktik Guna Doa Untuk Meraih Simpati dan Ugutan Ala Pas???


KUALA LUMPUR – Seorang penjaga sebuah tokong Cina di Bandar Sri Damansara, Petaling Jaya yang mengaku dirinya dukun tergamak merogol tiga wanita yang membantu menjaga rumah ibadat tersebut dalam tiga kejadian berasingan.


Lebih teruk lagi, dukun berusia 50 tahun itu mengugut akan berdoa supaya kesemua mangsa ditimpa musibah jika memberitahu kejadian itu kepada orang lain.



Kesemua mangsa berusia awal 20-an dan mereka dipercayai dirogol dalam tiga kejadian iaitu pada April, September dan minggu lepas. Artikel penuh klik sini.


Komen Isac;

Dukun ini mungkin meniru dari kelakuan Tok2 Guru Pas agaknya.... Doa musnahkan BN, doa pecah perut, doa kononnya diserang dan ditindas dengan zalim dan bermacam-macam lagi....

Pas yang mendakwa sebuah parti Islam dan berjuang untuk memertabatkan undang2 Islam, kini dilihat telah semakin jauh menyimpang....Sewajarnya doa2 yang memohon pertolongan Allah s.w.t. kerana kononnya mereka berjuang untuk memertabatkan agama Islam, tidak boleh digunakan.... Apapun Allah s.w.t. Maha mengetahui, melihat dan mendengar... Semuanya ada dalam ilmu Allah s.w.t.....

Jangan2 ini semua hasil tarbiah Pas.....Yang diteladani daripada peristiwa2 di atas...

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3