bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

9 Oct 2014

Nik Abduh Akhirnya Mengakui Anwar Adalah Barua Yahudi???



Kalau betul pun segala2nya sudah terlambat.....

Pas sudah X boleh nak diselamatkan lagi kerana majoriti ahli2nya kini meletakkan kejayaan dunia sebagai matlamat utama dan bukannya untuk memperolehi keredhaan Allah s.w.t.

Ironinya Nik Abduh perlu menyalahkan bapanya sendiri yang bertanggung-jawab membawa "barua Yahudi" dan kuncu2nya sekali masuk dan memusnahkan Pas dari dalam...

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. tugas Nik Abduh lah pulak bersihkan barua tersebut, baru dikatakan pemimpin yang sebenarnya pemimpin, bukan sekadar bercakap saja. Berkokok dalam kampong bolehlaa..

    ReplyDelete
  2. Selagi bapa dia dan hadi awang hidup...penyokong PAS tetap taat. Biarlah hidup mereka menjadi dan dijadikan LEMBU selamanya....memang diredhai...padan muka..

    ReplyDelete
  3. UMNO pembela bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  4. Padan la muko kau hamPAS. baru nak sedar. duli kemain cakap orang UMNO Kafir, firaun, ko ko dan macam2 gelaran korang beri. sikit-sikit salah UMNO . sekarang segala sumoah seranah korang tu dah berbalik pada muka korang. sebab tu aku cakap padan ngan muka korang

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3