bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Oct 2014

Gempar!!! Foto Dyana Sofya Dicium dan Digomol Terbongkar???

Penulis X mahu sentuh pasal foto2 yang didakwa dikaitkan dengan dua orang pemimpin pembangkang di tweeter  baru2 ini. Tidak kiralah samada perkara tersebut benar atau palsu. Penulis cuma mahu menegur sikap hipokrit sebahagian daripada kita.....

Trend politik di Malaysia hari ini, pengundi2 akan ...menolak mentah2 pendedahan2...berkaitan isu peribadi seseorang pemimpin.

Benar atau tidak "tolak tepi". Sebab mereka sudah muak dengan politik yang membuka aib peribadi.....

Lagi pula dengan kebangkitan Islam dewasa ini mereka (majoriti) khususnya orang-orang Melayu akur bahawa menjadi suatu kesalahan apabila mendedahkan aib orang lain terutamanya pemimpin2 pembangkang walaupun perkara tersebut benar . Selain menjadi kesalahan dalam Islam mereka takut, Allah s.w.t. akan membuka aib mereka pula jika mereka turut sama menjaja perkara tersebut.

Ironinya apabila mereka termakan fitnah malah turut menjaja bahawa ada pemimpin2 tertinggi BN/Umno terlibat dengan kes pembunuhan mendiang Alantunya, mendiang Teoh Beng Hock, pegawai kastam.....juga kononnya mengamalkan rasuah, komisyen kapal selam dan menggelapkan duit rakyaat tanpa bukti dan tanpa saksi yang sah sebagaimana yg dituntut oleh syarak..... Mereka dengan selamba melakukannya dengan tegas, kepercayaan 100% dan tanpa ada rasa gentar di hati takutkan akan hukuman dan balasan Allah s.w.t.

1 comment:

  1. Mendedahkan sesuatu yang benar itu tidak salah , apalagi melibatkan kepercayaan orang ramai.... Sebaliknya menyembunyikan sesuatu mudharat itu satu kesalahan yang besar..Kerajaan akan runtuh sekiranya mudharat ini disembunyikan...INI BUKAN SOAL MENDEDAHKAN AIB SESEORANG .... lebih kepada keamanan sejagat... tq

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3