bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

30 Oct 2014

Enggan Subahat - Sebab Utama Mengapa Peguambela Anwar X Ada Orang Melayu???



Itu kalau ikut senarai kat atas tulah.....

Lawyer dia ada 14 org, 10 india/singh, 1 cina, 3 tidak diketahui bangsa...

Satu lagi soklan cupu emas...

Satu lagi persoalan mengapa ketua peguambela Anwar sejak Liwat 2 semuanya bukan Melayu???

Adakah peguam2 senior Melayu memang X berkelatakkan ataupun mereka sebenarnya X mahu bersubahat???

Fikir2 kan...

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Siapalah yang sanggup berkongsi bala untuk kaum nabi Luth ni.

    ReplyDelete
  2. Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk;
    Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut;
    Mimpi nak jadi PM, amok nak jadi PM!

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3