bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

31 Oct 2014

Guan dan Jeff Oii Lebih Hebat, Semua Jurutera JPS Penang Boleh Berhenti???



Patut lah penulis pernah terbaca akan satu komen di sebuah blog....

kata penulisnya, Guan Eng ni orangnya bukanlah pandai sangat....

Nasib baik bapak dia LKS aje....

Tengoklah....proses pengiraan yang diketuainya untuk AJK CCC DAP pun dia boleh buat silap....

In pulak...., "dia kata...kalau X hujan pasti X banjir". Hanya kerana malu sebab sebelum ini Jeff Oii pernah mendakwa Penang telah bebas banjir.

Itulah DAP....Perasan bagus.....walaupun sebenarnya bongok!!!

Itupun korang percaya dan berbaiah....dengan dia org......."Mapuh kering" mcm ni....

Opps....dalam konteks Penang...."Mampuh basah"

Rujukan di sini dan di sini.


2 comments:

  1. nak buat mcm mana

    ReplyDelete
  2. jawapan telah siap tinggal pilih je.
    hari hujan butang A
    musim kemarau butang B
    cuaca berjerubu butang C
    wabak penyakit butang D
    yg penting rakyat percaya cakapnya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3