bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jan 2014

Pas Selangor Ketandusan Pemimpin Untuk Diketengahkan Sebagai MB Selangor - Suatu Penghinaan???


Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Rani Osman yang juga Yang Dipertua Pas Kapar berpendapat, berdasarkan maklum balas yang diperolehi daripada pihak akar umbi, ramai tidak bersetuju sekiranya PKR memutuskan sendiri keputusan siapa menteri besar sekiranya ia benar berlaku.

“Secara peribadi saya bersetuju dengan Setiausaha Pas Selangor, Mohd Khairuddin Othman bahawa Pas akan menghantar dua atau tiga calon kepada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah dan ia terpulang sama ada mendapat perkenan.

Sumber klik sini.


Komen Isac;

Seolah2 komponen PR yang lain ketandusan pemimpon yang boleh diketengahkan untuk menjadi MB Selangor.

Bagaimana dengan Dr Rani, Khalid Samad??? 

Tak pun pemimpin di luar Selangor seperti Husam Musa dan Nasruddin Tantawi juga boleh "diSelangorkan" sebagaimana Anwar jika mahu melantik mereka sebagai MB Selangor.

Tindakan PKR yang 'memmonopoli" jawatan MB Selangor seolah2 memperbodoh2 kan sekutu mereka dalam PR.

Bayangkan bagaimanalah Pemimpin Pas nak jadi PM jika ditakdirkan PR menang dalam PRU 14 nanti....

Alamatnya Hudud hanya akan tingga sebagai janji2 kosong Pas sebagaimana Koridor Depu, projek kambing Janapari, stadium baru, lebuhraya Gua Musang ke Kuala Kerai, penambakan pantai Seri Tujuh, Jambatan Palekbang dan lain2 lagi...


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3