bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

21 Jan 2014

12 Juta Penyokong2 Pakatan Rakyaat Berdemonstrasi di Depan Kedutaan Jepun???


Hehe..Nak boikot barangan Jepun? 

Kalau mcm tu....Sesiapa yg memiliki kereta Toyota, Honda semua tu..Nissan GTI tu...kena jual lah ya!

Kalau ditengokan caranya macam dah tak ada yg nak sokong Anwar lagi dah...

Puak2 ni tak sibuk pun bersuara bagi bantu pegawai kedutaan msia di Sweden yg dipenjara tanpa dibicarakan gara2 merotan anak yang tak solat...

Sumber group Whatapps.

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. ade sekor babiboroi berkepala manusia..pakai spek mse demo 12 juta tu..
    tangkap je buat salai.. hehehe..Nuar mesti mngamok..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3