bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Jan 2012

Elak Disoal-Balas Dalam Kes Liwat, Anwar Tetap Mahu Berdebat Dengan Najib???


Kalau pada pandangan penulis, Anwar ni tak ubah umpama "tong kosong". Walaupun beliau sememangnya pandai berhujah dan mempengaruhi fikiran orang dengan janji-janji retorik, fitnah dan tohmahannya tetapi ianya tiada menberi apa-apa manfaat kepada rakyaat dan negara. Bahkan boleh mengundang malapetaka!!!

Mengapa Anwar tidak berani untuk berhujah dengan disoal balas oleh pihak pendakwaan dalam kes Liwat II, sebaliknya berhujah tanpa boleh disoal-balas dengan melontarkan segala macam fitnah dan teori konspirasi???

Yang menghairankan "ulamak tersohor" Tuan Guru Nik Aziz juga hanyut "dijual hidup-hidup"!!!

3 comments:

  1. Assalammu'alaikum..saya rasa DSN patut berdebat dengan DSAI. Biar rakyat menilai antara kaca dengan permata. Kita dah bosan dengan tape2 lucah DSAI. Kita bosan dengan kritikan kelemahan DSN sebagai PM.
    Mari kita rakyat dapat peluang menilai sendiri kedua2 pemimpin ini sebelum PRU 13.
    Hak kita mengundi jangan kita bazirkan.DSN apa nak takut.DSAI dah cabar..terima.
    Saya orang UMNO..dari dulu. Takder lompat2.
    Saya pun nak pastikan ketua parti kita orang yang berani dan memang selama2 ni layak duduk sebagai PM Malaysia, bukanlah sebab semata2 dia berbin Tun Haji Abdul Razak.
    Di Amerika Syarikat, pemimpin2 tinggi mereka selalu berdebat..takder takut2nya.
    Terima cabaran itu!

    ReplyDelete
  2. Siapa tak tahu style Juburi, dia bayar orang untuk bercakap. Lepas tu dia pura2 setuju. Itulah cara dia jatuhkan Ghafar Baba dulu. (Siapa yg nak berdebat dengan low class ni, China doll pun tak mahu).

    ReplyDelete
  3. debat kepala hotak apa? dlm mahkamah tak pulak beri ruang untuk disoal balas. ni punya manusia akan cari peluang tambah populariti je. taik dia dh merata rata org hidu. jgn jadik bodoh tadah taik dia lg.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3