bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Aug 2011

Liwat II: Air Mani Anwar "Bersepah" di Mana-mana???



Pelik bukan? Dalam usaha pihak DSAI cuba untuk menafikan bahawa Anwar telah meliwat Saiful, tetapi mereka sendiri tidak dapat menjawab persoalan bagaimana air mani DSAI boleh berada di dalm dubur Saiful???

Adakah ini bermaksud air mani DSAI boleh didapati dengan muda di mana-mana sahaja? Bersepah-sepah? Ini membuatkan penulis tertanya2... Jika "video lelaki mirip Anwar" yang disahkan tulen itu sememangnya betul adalah Anwar pasti air mani beliau mudah untuk diperolehi....Jika tidak masakan air mani beliau boleh ditemui di mana-mana? Jangan lebih banyak klip-klip video seks yang bakal menyusul pula selepas ini ???

Jestru adakah berbaloi untuk bersolat hajat beramai-ramai demi untuk mempertahankan beliau?


2 comments:

  1. Post anda dipaparkan di Page FB berikut:- http://www.facebook.com/pages/Malaysia-Politics-Blogger-Page-ProAnti-Gov/211246465595305?sk=wall

    Jika setuju, sila Like Page tersebut, sebaliknya sila email kepada Admin untuk remove blog feed anda daripada Page tersebut.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. ello bro,

    + "tetapi mereka sendiri tidak dapat menjawab persoalan bagaimana air mani DSAI boleh berada di dalm dubur Saiful???"
    + "Adakah ini bermaksud air mani DSAI boleh didapati dengan mudah di mana-mana sahaja? Bersepah-sepah? Ini membuatkan penulis tertanya2"

    - lu buat-buat x ingat ker??? air mani tu ditanda 'Y', so air mani 'A' sampai 'X' tu sapa punya?
    - lu ada baca baru punya berita??? 1. air mani tu mungkin Saiful punya. 2. dorang dok kecoh pasal extract DNA, bukannya air mani kan?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3