bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Aug 2011

Lynas - MP Pas "Dibeli Umno" RM 2 Juta???


Dr Che Rosli Che Mat,Ahli Parlimen PAS Hulu Langat, Selangor yang juga seorang saintis nuklear sudah membuat pengakuan bahawa beliau terpaksa bercakap benar dalam Buletin Utama TV3 Rabu malam lalu kerana telah tidak tahan lagi dengan penipuan PKR. Pemimpin Pas yang lain juga pastinya terkejut mendengar pengakuan berani beliau mengenai isu kilang Lynas di Gebang, Kuantan yang telah digembar-gembur oleh PKR sebagai tidak selamat dan umpama loji nuklear.

Pastinya Ahli Parlimen PKR Kuantan, Fuziah Salleh akan terpukul kerana beliaulah yang terus-terusan memainkan sentimen bahawa kilang itu tidak selamat.

Adakah rakyaat masih belum sedar bahawa PKR selama ini sememangnya pembohong???

Berita lanjut klik sini.


2 comments:

  1. Salam buat tuan.

    Setiap pemimpin yang dilantik atau yang telah diamanahkan oleh rakyat melalui PR sememangnya berkewajiban untuk menjaga rakyat didalam kawasan masing-masing dalam bentuk pembangunan maupun nasihat yang berkebajikan.

    Katakanlah yang benar miskipun pahit. Dan janganlah berbohong atau mereka-mereka sesuatu yang tidak benar kerana itu adalah fitnah yang mana kesannya akan memakan diri sendiri....walahualam

    ReplyDelete
  2. Tak sia-sia ibubapa Dr Che Rosli Che Mat hantar dia belajar hingga ke menara gading dalam bidang nuklear. Cuma dia salah pilih parti yg teramat rendah IQ yg tak setaraf dengan kebijaksanaan dia. Walau apa pun....syabas atas nama kebenaran.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3