bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Aug 2011

Lagi Fitnah Dari Pas???



PAS hari ini mendakwa wujudnya 'gerakan' dalam Umno untuk menyingkirkan Datuk Seri Najib Abdul Razak sebagai perdana menteri.

Setiausaha agung PAS Datuk Mustafa Ali berkata gerakan tersebut bagi menjatuhkan Najib sebelum pilihan raya umum ke-13 kerana presiden Umno dilihat sebagai "liabiliti kepada BN".

Berita lanjut Klik dini.

Nik Aziz kata jangan buat fitnah bulan2 puasa ni...Tapi orang Pas pun sama....

Penulis mahu betulkan Datuk Mustafa, yang liabiliti sebenarnya yang kat atas tu.... Kalau nak tido pergi balik rumahlah... Pergi kempen ceramah pun sempat dia tido...





1 comment:

  1. Ini bukan setakat fitnah, sebaliknya percubaan untuk memecah belah perpaduan Umno, Mustafa Ali rasa dia telah menerima ilham lailatul kadar setelah terbangun tidur dari mimpi setelah dikejutkan untuk makan sahur olih isterinya, jadi jangan lah kita percaya dari mimpi seseorang, lebih2 lagi jika sipemimpi itu orang politik yang terlalu suka berangan-angan untuk memerintah Negara, apalah anee, angin x dak, ribut x dak, anee bilang, rumah kawan sebelah hampir runth dipukul ribut, akai ada ka anee, porah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3