bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 Aug 2011

Sebagaimana Institusi Pembangkang, Merdeka Centre - Hanya Merdeka Pada Nama???

Kajian terbaru Merdeka Centre mendakwa aliran populariti Najib terus mengalami penurunan daripada 72 peratus pada Mei 2010 kepada 69 peratus November lalu 67 peratus pada Mac tahun ini dan seterusnya ke paras 65 peratus Mei lalu dan yang terbaru 59 peratus.


PKR - Parti Keadilan Rakyaat, meletakkan perkataan "Keadilan" hanya untuk mengabui rakyaat...

PAS - Parti Islam Se Malaysia, meletakkan Islam hanya untuk menipu orang Islam/Melayu.

DAP - Democratic Action Party, nama aje kononnya demokrasi... Tapi parti anak-beranak macam PKR jugak. Nama-nama besar yang dilihat akan menggugat keluarga Lim dan Karpal selalunya akan berakhir dengan penyingkiran.

Bersih - hanya bersih pada nama.... Mengemukakan 8 tuntutan yang kebudak-budakan sementara parti-parti pembangkang yang menyokongnya pula cuba untuk mendaftarkan pengundi-pengundi hantu dan orang yang sudah meninggal dunia.

Parti Komunis Malaya dinobatkan sebagai pejuang kemerdekaan dan anggota polis dan keluarga mereka yang terkorban mempertahankan balai polis Bukit Kepong di dakwa sebagai talibarut penjajah. Meskipun PAS sedar bahawa Komunis menolak kebebasan kehidupan beragama.

Jestru, aoa yang hendak dihairankan sekiranya kajian "Merdeka Centre" tidak bebas!!! Tidak "Merdeka"!!! Tidak boleh dipercayaai dan sebaliknya didalangi oleh pembangkang untuk propaganda peribadi mereka!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3