bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Aug 2011

Anggota-anggota Polis dan Keluarga Bukit Kepung Mati Katak, Komunis Pula Yang Mati Syahid???


Jika anggota polis yang bekerja dengan British untuk mempertahankan Tanah Melayu daripada fahaman dan anasir komunis yang terang-terangan menolak fahaman beragama dikatakan "mati katak", apa pula hukumnya menggangotai Pas yang bersengkokol dengan DAP yang sekian lama berusaha untuk meminggirkan Melayu/Islam sehingga Pas terpaksa menggugurkan perjuangan menegakkan negara Islam??? Masihkah anda beranggapan "pangkah Pas, masuk syurga???".

Pas kini telah sefahaman dengan DAP di dalam usaha untuk memertabatkan perjuangan komunis sebagai pejuang kemerdekaan... Ironinya Nik Aziz pernah menyamakan Umno dengan fahaman komunis... Nampaknya Pas sudah menjadi semakin "caca-marba"....

1 comment:

  1. Benci btul mat sabu dgn polis, ni mesti Xpuashati kes merempit haritu kantoi. sampai peristiwa tragis bukit kepong pn diheret skali, tu la.. org merempit, dia pn nk gak. Tp risiko xnk tanggung plak. tahniah mat sabu, chip salenya publisiti.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3