bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Aug 2011

Bersih Tak Sama Dengan Rusuhan di Britain - Pas



Dengan provokasi Suhardi yang kurang mendapat sambutan.... Rempuhan diketuai Tian Chua yang tak berapa menjadi.... Akibat kecekapan pihak polis mematahkan niat mereka (Bersih 2.0). Memanglah "tak menjadi". Bagaimana jika rakyaat Malaysia "seganas" orang UK dan polis kita jugak "lembik" pastinya rusuhan seperti zaman "Reformasi" pasti akan berlaku...

5 comments:

  1. Rusuhan di Britian juga bermula dengan perhimpunan aman. Mula mula aman kemudian bertukar jadi rusuhan. Kalau bukan kerana kecekapan polis perhimpunan yang kononnya aman pasti akan bertukar menjadi rusuhan.

    ReplyDelete
  2. Rusuhan di Britian juga bermula dengan perhimpunan aman. Perhimpunan aman bertukar menjadi rusuhan kerana polis mereka nak tunjuk Demokrasi. Tapi penunjuk perasaan hanya menggunakan demokrasi untuk mengadakan perhimpunan aman. Selepas demokrasi diperalatkan oleh penunjuk perasaan maka anarkipun digunakan. Akhirnya Britian tunggang langgang lalu PM mereka baru tersedar nak gunakan cota dan meriam air untuk melawan perhimpunan aman yang bertukar jadi rusuhan. SYABAS Polis Malaysia kerana anda tidak berhemah, keras dan ganas maka perhimpunan aman Bersih yg kononnya aman dahulu tidak sempat buat rusuhan.SAYABAS SYABAS...

    ReplyDelete
  3. memang tak sama pun ,disini ada mati olok olok.kat sana mati betul betul.Dasar penipu punya Pas.Dari hujung rambut sampai ujung kaki aku memang benci dengan golongan totok ini.Manusia durjana di bumi bertuah in.

    ReplyDelete
  4. Majoriti rakyat tidak sokong bersih 2..kepada pembangkang jgn nak berangan lebih..PAS & PKR akan hilang banyak kerusi..DAPig kamu masih boleh berangan kerna kaum cina masih tak sedar diri dr mimpi..kau org tunggulah PRU 13 nnt.

    ReplyDelete
  5. memang tak sama. mat sabu pun tahu dia boleh temberang polis lanyak dia. TIAN CHUA PULAK KATA DI CUMA NAK TOLONG BEBASKAN PENDEMO DARI KEPUNGAN POLIS. SBB TU DIA BILANG 1,2 3! tp di britain polis terus tembak lepas tak boleh nak kawal demo yg aman bertukar GANAS!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3