bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Aug 2011

Usaha Pembangkang Memburuk-burukan Kerajaan di Indonesia Bakal Memakan Diri???



Pertamanya semua yang mereka perkatakan adalah fitnah... Lihat sahaja isu cincin yang dikaitkan dengan Rosmah yang bernilai RM 24 Juta. Isu kapal selam... Tunjuk perasaan oleh persatuan "Bendera" dan banyak lagi... Usaha oleh pengkhianat negara yang sengaja mahu menjatuhkan negara demi kepentingan peribadi...

Allah s.w.t. maha kaya... Kerana kita di Malaysia sebenarnya adalah sebahagian daripada dunia Melayu Nusantara... Kini saudara-saudara kita di Indonesia telah sedar, siapa saudara mereka... Pastinya selain daripada fakta dan bukti2 yang nyata, cakap DS Najib yang jelas sememangnya berasal dari dunia Melayu sepatutnya lebih senang/mudah untuk dipercayai berbanding fitnah daripada seorang keturunan kacukkan India yang yang telah terbukti bukannya seorang "lelaki yang baik".




No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3