bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Apr 2011

Video Klip Lucah - Menurut Undang-undang Islam Datuk T Boleh Disebat 80 Kali Jika Memfitnah!!!


Berita lanjut klik sini Klik sini.

Bukan mahu menafikan yang hak. Itu semua sudah maklum. Dalam kes sebegini, ulamak juga wajar beritihaj samada bukti klip video yang disahkan oleh pakar sebagai tulin, boleh atau tidak diambil-kira untuk menggantikan empat saksi...


Tetapi bagaimana pula dengan gambar di atas yang sehingga ke hari ini dijaja untuk mengkaitkan hubungan Dato' Sri Najib dengan skandal seks dan pembunuhan model berkenaan?

Tuduhan yang dilakukan tanpa sifat tanggung-jawab kerana selain dibuat tanpa empat saksi, malah bukti gambar DSN bersama mendiang tersebut juga ternyata palsu!!! Menggunakan teknik "superimposed". Jestru hampir keseluruhan pemimpin-pemimpin Pakatan termasuk dari Pas perlu dirotan 80 kali terlebih dahulu? Kerana mereka telah terbukti menabur fitnah?

Siasat siapa individu dalam klip video berkenaan barulah boleh untuk kita menentukan samada fitnah atau bukan? Mereka sendiri tidak mempraktikkan syariat/ajaran Islam. Tidakkah ini bermaksud undang-undang Islam hanya digunakan untuk "melindungi" pemimpin-pemimpin Pakatan??? Berselidung disebalik nama Islam???

8 comments:

  1. Gambar tipu...!!!

    ReplyDelete
  2. Gambar tipu...!!!

    ReplyDelete
  3. Gambar tipu...!!!

    ReplyDelete
  4. Gambar tipu...!!!

    ReplyDelete
  5. Kalau confirm Anuwar, ikut undang2 Islam kena rejam sampai mati. PAS ada beran ker???

    ReplyDelete
  6. MESTI LA BERANI BRO......UMNO JE TAK BERANI....

    ReplyDelete
  7. Jika confirm- Anwar berzina/liwat dengan sabit mengikut prosedur syariah aku setuju dia dihukum megikut Hukuman Hudud-Zina, direjam dengan batu sampai mati. Insyaallah kita sama2 laksanakan.

    Jika prosedur syariah tidak dapat buktikan kesalahan Anwar maka wajib juga segala manusia yang bawa kes Liwat I, Liwat II dan Kes VideoZina yang menuduh Anwar selama ini dihukum mengikut hukuman Hudud-Qazaf, disebat 80 rotan & hilang hak menjadi sebarang saksi selama-lamanya.

    ReplyDelete
  8. bodoh tgk kepala pon dah tau editing....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3