bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Apr 2011

Video Klip Lucah - Mengapa DNA Datuk Eskay Pula Yang Diminta Oleh Pihak Polis???

Eskay beri sampel DNA kepada polis 2011/04/27

KUALA LUMPUR: Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, yang mendedahkan video seks yang pelakunya didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini memberi sampel DNA beliau kepada pihak polis.

Eskay berkata, beliau diminta datang ke Bukit Aman untuk memberikan sampel DNA itu dan juga memberi keterangan tambahan bagi membantu siasatan kes video seks itu.

Artikel penuh klik sini.


AHLI perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, menjawab soalan media selepas selesai memberi sampel DNA kepada pihak polis untuk membantu siasatan kes video seks yang pelakunya didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim, di Bukit Aman hari ini. - Foto Fariz Iswadi. Apr 27, 2011 3:02 pm
 
Komen Isac;
 
Mengapa DNA Datuk Eskay pula yang diminta oleh pihak polis??? Adakah kerana rupa beliau juga ada iras-iras Ketua Pembangkang???
 
Entahlah penulis pun belum ada idea...

Kes ini dilihat telah menjadi semakin rumit... Silap-silap kena buat kawat cam ni... Tapi si "China Doll" tu kenalah dicari untuk membuat pengecaman... Silap-silap kena buat pengecaman dalam keadaan berbogel....

Bukannya si "China Doll" tu lah yang perlu berbogel!!! Korang ni... Kalau bab-bab "XXX" suka betul ye??? Tetapi yang perlu berbogel adalah mereka yang perlu berbaris "kawat cam" yang ada iras-iras Anwar. Maklumlah dengan berbogel... Mungkin lebih jelas... Jadi pelaku sebenar mungkin akan lebih mudah untuk dikenal-pasti.

Jestru, sesiapa yang ada rupa iras-iras Anwar tu janganlah nak keluar rumah sebarang tak tentu pasal... Silap-silap haribulan, anda pula yang akan dibogelkan!!!


2 comments:

  1. Apesal nak ambik DNA datok Eskay pulak? Ish bila Anwar Ibrahim makamah pun tak boleh nak mintak.Pelik betul.APE APE JE LAH .

    ReplyDelete
  2. Rudy:

    Wajah Shazryl Eskay (A) mirip Anwar (B), wajah Anwar (B) dikatakan mirip pelaku video seks (C). Penaakulan matematik mudah, Jika A = B dan B = C maka, A = C juga. Kenapa tak kaji kemiripan Eskay dengan wajah pelaku seks? Takkan lah nak kaji kan. Sebab memang dah berniat nak dakwa Anwar kan.

    Apa logiknya si penyebar video berikan sampel DNA?

    Orang yang beriman adalah orang yang berfikir, dalilnya, dalam Al-Quran. Nak bantah firman Allah tentang itu?

    Moga-moga kita ter'elak' dari menjadi penfitnah. "Alfitnatu ashaddu minal qard"

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3