bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Apr 2011

Lagi Cerita Pasal "China Doll" Klip Video Seks???


Korang ni kalau cerita pasal "China Doll" laju aje ye???

Ini lagi hebat!!! Kisah tentang "Hantu Cina" yang  cantik manis. Klik sini.

Khabarnya satu babak pelakon wanita Cina (Tanah Besar) yang cantik manis ni iaitu Crystal Liu Yi Fei dan  Louis Koo dalam filem berjudul "A Chinese Ghost Story" akan "hilang" dalam bilik suntingan sebelum cerita tersebut ditayangkan di panggung-panggung Malaysia dalam kategori 18Sx. Sekali pandang pastinya Crystal Liu Yi Fei ini lebih cantik, menawan, ayu dan berwajah lembut berbanding dengan pelacur wanita (China Doll) dalam klip video  seks yang dikaitkan dengan seseorang pemimpin anugerah tuhan. 

Yang jelas pelaku seks lelaki dalam klip  video seks yang heboh diperkatakan dewasa ini, tak kiralah walau siapapun gerangannya, memang mempunyai "selera" seks yang boleh dipertikaikan....Janji "barang muda" dan janji sempat aje kot??? Maklumlah... Kalau cantik seksi dan layanannya bagus sangat... Karang tak cukup dua jam pulak!!! Lagi susah nanti kalau orang tanya mengapa "tweeter" senyap lebih daripada dua jam....Bila difikir-fikirkan balik... Mungkin ada benarnya....Maklumlah...senyap 2 jam pun dah susah nak menjawabnya

1 comment:

  1. Apa le kes video ni Polis dan AG dok ding dong ding dong aje, apa Najib tak berani nak buat keputusan ke? Biasa le tu!
    Lagi lama kes video ni biarkan lagi rugi le UMNO, tak betul2 bertambah benci org kpd UMNO.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3