bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Apr 2011

Klip Video Lucah - DS Wan Azizah Wajar Memohon Kerajaan Tubuhkan Suruhanjaya Siasatan Diraja!!!


Apa yang DS Wan Azizah cakap ada benarnya...Memandangkan beliau adalah pasangan "intim" DSAI yang "didaftarkan" pastinya beliau lebih layak membandingkan susuk tubuh pelakon dalam klip video lucah tersebut dengan suaminya.

Nasihat penulis jika DSAI di pihak yang benar, adalah lebih baik jika beliau bersumpah muhaballah ataupun DS Wan Azizah merayu kepada kerajaan agar menubuhkan sebuah Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk menyiasat kes ini.


 

Selain isu ini memalukan untuk diperbahaskan lebih lama, rakyaat juga menantikan hasil siasatan daripada sebuah badan yang telus, berintegriti dan mewakili semua golongan agar ianya bukan sahaja telus tetapi juga kelihatan telus..

Isu ini juga mungkin boleh menjadi pengajaran kepada kedua-dua pihak (BN dan Pakatan) agar jangan lagi bermain isu-isu yang bersifat "pembunuhan karektor" kerana masing-masing kumpulan juga sebenarnya tidak sepi dari membuat kesilapan dan "dosa lama".

Jestru, berpolitiklah dengan cara berhemah. Tawarkan peda rakyaat pengurusan pentadbiran yang terbaik yang boleh membawa kita semua mengecapi kemajuan dan bukannya membawa politik jatuh menjatuh dan telanjang-menelanjangi....

1 comment:

  1. Kalau Azizah pasti yg dlm video itu bukan suaminya kenapa tidak meminta kerajaan tubuhkan Suruhanjaya Siasatan utk mendapatkan kebenaran.
    Adakah kebenaran tidak akan memihak kapada Azizah dan keluarganya!
    kalau dah yakin bukan Anwar, nak takut apa?
    Pelik....pelik...pelik

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3