bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Apr 2011

Prof Aziz Bari Juga Mungkin Terlepas Pandang???

Kecoh bila Prof Aziz ni melebel TG Hj Hadi sebagai liabiliti kepada Pas... Klik sini.

Pasti ramai yang beranggapan bahawa kenyataannya adalah untuk "menabalkan" Pressiden baru yang pro kumpulan "Erdogan" ataupun yang lebih tepat golongan yang pro-Anwar di dalam Pas.

Mungkin sokongan Hj Hadi di dalam mempertahankan Anwar berhubung klip video lucah tidak cukup kuat.... Ataupun sememangnya ketaatan beliau kepada Pakatan Rakyaat sememangnya diragui??? Ingat lagi cadangan kerajaan perpaduan???

Apa tidaknya jika kuat tidur dijadikan alasan.... Tg Nik Aziz pun sama, kalau takpun lebih kuat lagi....Di tambah pula beliau banyak mengeluarkan fatwa-fatwa yang meragukan...


1 comment:

  1. Mereka semua memang tak layak. Hancur Malaysia jika diberi kuasa sebagai Perdana Menteri Malaysia. Minta dijauhkan Allah dari bencana ini. Prof Aziz Bari patut lepas jawatan sebagai Prof. PRU13 ni bertanding lah sebagai calun Pakatan Haram. Berjawatan sebagai Prof diintitusi kerajaan tetapi buat kerja untuk pembangkang. Apa cerita... Tetapi kerajaan BN tak zalim. Biarlah dia nak derhaka. Fikirkanlah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3