bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jul 2016

Kes Rasuah Banglow Guan Eng - Ni Siapa Yg Hina Mahkamah???


Walaupun kes dah dibawa ke mahkamah, Guan Eng mengadakan beberapa siri penerangan bahawa beliau tidak bersalah.

Ianya jelas merupakan cubaan beliau untuk mempengaruhi keputusan mahkamah dgn memberi bayangkan kononnya beliau difitnah dan juga cuba merosakkan integriti pihak pendakwaan apabila cuba mengaitkan pertuduhan ke atas beliau adalah bermotifkan politik.

Saranan penulis adalah wajar utk peguam Negara memohon kepada mahkamah agar Guan Eng dipenjarakan kerana menghina mahkamah kerana telah mengulas kesnya sedangkan perbicaraan masih lagi berlangsung. Pastinya ianya bertujuan untuk menagih simpati rakyaat Pulau Pinang.

3 comments:

  1. Kes liwat aljub direcycle semula.... saksi diugut... dirasuah. .. dibeli... keluarga saksi diganggu.... kredibaliti dan profile saksi diremeh sambil menraih sempati rakyat dengan menghina mahkamah walau perbicaraan belum dimulakan... strategic serang dulu.....fitnah dulu krmudian buat u turn ... rakyat muak dengan lakonan jijik yg meloyakan ini...

    ReplyDelete
  2. Mana ada telor..cina dan india cakap apa pun betul belaka..cuba melayu cakap..terus kena tangkap..KPN dah jadi bisu.

    ReplyDelete
  3. kafir harbi DAPigs semakin biadap ,kurang ajar dan besar kepala..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3