bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

3 Jul 2016

Guan Eng Kena Dakwa Rasuah!!! Tun M Kat Mana ??? Tun M Kat Mana???



Mana Tun M???

Sekutu kuat didakwa rasuah....X nak bagi moral support ke???

9 comments:

  1. Nyorok bawah katil

    ReplyDelete
  2. Bodoh nye la artikel tuan blogger ini..

    Tun menentang rasuah..!!!

    Biarkan saja la mahkamah menentukan keputusannya.. bersalah nye LGE atau pun tidak.

    Tp jgn double standard..!!! LGE didakwa.. tetapi yg lain pulak masih bebas..

    Yg lain tue sape yer..??

    # sendiri fikir la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cari bukti..kalau ada buat repot polis atau SPRM..setakat cakap kosong..buang masa saja..tambah dosa lagi..tapi tak tahu kalau kapir harbi atau zimmi ada pahala dosa tak.

      Delete
    2. Rasuah....hehehehe
      Kenapa tak dapat dakwa di mahkamah?Atau memang tuduhan dan spekulasi lazim yg keluar dari mulut mahataik.Sapa tak kenal mahataik sejak zaman jadi pm.Bijak memanipulasi isu dgn kata2 yg penuh dgn ramalan karut dan fitnah.Dah 2 tahun mahataik kata negara akan bangkrap dan berlaku kesengsaraan di kalangan rakyat....tak ada pon...
      Klu bulan puasa penuh jer aktiviti buffet di hotel2 dgn bayaran di antara rm50 ke rm100 seorang.Shopping mall tak henti2 dikunjung dgn tangan penuh dgn barangan yg dibeli.
      Apa2 pon...bila dah memerintah selama 22 tahun...dia lebih bnyk melakukan aktiviti2 rasuah!!!
      Salah guna kuasa dan kegilaan memberi projek kpd waris dan kroni tetapi menyusahkan rakyat...bnyk berlaku era mahataik.
      Maka jangan diagung2kan sangat mahataik dlm isu rasuah nie krn dia pon pelaku juga.Cuma rakyat malas nak heboh krn memikirkan ada juga jasanya kpd negara.

      Delete
  3. TDM menentang rasuah. Kenapa perlu dia hadir?
    Sepatutnya tajuk ini ditukar kepada,
    "Guan Eng Kena Dakwa Rasuah!!!
    N Bila Lagi?"

    ReplyDelete
  4. admin tgh carik duit raya la....kot2 najib nampak die xrenti serang tun walaupun xde isu sebenarnya...daptla nti bonus dedak...vavi nye admin...moga rezki yang ko suapkan pada anak bini ko tu rezki haram....

    ReplyDelete
  5. Tun M kat kepala hotak kau !!!....

    ReplyDelete
  6. LGE suda kantoi lo... mau bikin lubang angin jgn kasi masok... Good Luck

    ReplyDelete
  7. kah..kah..kah tun penentang rasuah???
    nk termuntah aku statement bongok ni

    padanle zaman tun mamak dulu BPR xde keje.. staf2 boleh main golf.. sbb tun 'banteras' rasuah.. kah..kah..

    keje nk menjilat paria tua yg bergabung dgn harbi dapig.. sbb apa sbb nk jatuhkan najib...

    Khir toyo kena terang2 wpun belu rumah separuh siap.

    yg lain patut ditangkap ialah tun mamak kerala tu 22 tahun bersarang dgn rasuah billion dan kroni2.. anak2 dia kaya raya dgn tgn2 rasuah!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3