bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Jul 2016

Kaitkan PM Dengan Money Laundry 1MDB - PAS Tolak Tuduhan Tanpa Bukti???


KUALA LUMPUR – PAS menegaskan parti itu menolak sebarang usaha campur tangan asing termasuk Amerika Syarikat (AS) dalam urusan negara ini.

“Jika ia melibatkan pengurusan pelaburan dan kewangan yang silap dan jangkaan pelaburan yang salah, maka penambahbaikan dan kebertanggungjawaban pihak yang berkenaan perlu diberikan perhatian.
“Selaras dengan prinsip Islam dan terma universal iaitu ‘innocent until proven guilty’ (tidak bersalah sehingga dibuktikan bersalah). PAS menuntut penubuhan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat kes ini,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Mesti gang Tun M dan Pakatan Harapan terutamanya yang mahu mengalih isu rasuah Lim Guan Eng panas punggung....
Berita penuh klik sini.

5 comments:

  1. PAS BODOH....tak perlu dengar cakap bodohnya.
    Takda bukti kunun.
    Abis duit USD berbillion yang bergerak serata dunia tu,
    bukan bukti ke....????
    Lainlah kalau songlap guna matawanga Tenge Kazakstan or rupee India
    or rial Arab or rupiah Indon. Ringgit Malaysia pun Bank Negara boleh kesan sebab tu Najib OSAkan semua laporan berkaitan siasatan 1MDB ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko tu yg bodo...
      Dah cukup bukti barulah saman berjalan....BODOH!!!!!
      Asyik kena kencing jer puak ko nie....:)

      Delete
  2. Duit usd681 juta bukti apa lagi yg nak. AG apandi pun mengaku amount tu yg masuk akuan najib razak. PAS ni kalau dah terlalu lama jual agama macam tulah jadinya. Pemimpin kalau dah komersial akan jahanamkan parti PAS. Hadi dan Haron dah jadi broker bro. Projek pembangunan kat Klang Valley lagi. Semua dah masyuk. Tu pasal komen mereka dah lain sikit. Tak percaya tanyalah CEO nasharudin mat isa aka broker maut

    ReplyDelete
  3. hahahhaha...

    Yang nak kena sita aset reza, jho low ngan pak arab tu, yang korang meroyan dok bekap najib nie pehal...lapo dedak?

    ReplyDelete
  4. ni pun bengap juga..kesalahan itu berlaku di usa.kerajaan usa berhak siasat.bukan campur tangan negara asing..contohnya
    kalau orang melakukan maksiat dalam rumah kita walaupun orang itu bukan keluarga kita..kita berhak halang dan dakwa orang itu..simple macam ni pun tak boleh fikir.patut laa pemimpin pas tak smart..fikiran pun tak smart

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3