bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Nov 2015

Khalid Samad Label Exco Pas Selangor Sebagai Perempuan Simpanan???



Orang politik tak segan silu untuk menjilat ludah mereka....Bahkan bila bercakap macam X pernah lihat wajah mereka di cermin....

Lihat sahaja Ir Khalid Samad ni, bukan sahaja sudah melanggar sumpah baiah cerai talak tiga isteri isterinya kerana selepas bertanding dan memenangi kerusi wakil rakyaat beliau telah mengkhianati parti dengan meninggalkan Pas, kini boleh pula melebel Pas ibarat "wanita simpanan".

Walhal hubungan dia dengan isterinya sendiri meragukan tetapi dengan sadis menuduh Pas sebegitu rupa. Dulu dokong sangat kata Pas parti Islam yg wajib disokong dan perjuangkannya wajib, sekarang ni dah diibaratkan macam perempuan simpanan...

Memang X sayang mulut...

Sumber klik; http://wak-labu.blogspot.my/2015/11/gabungan-pelik-kerajaan-selangor-perlu.html?m=1

2 comments:

  1. Jangan khuatir lepas ni ada solat hajat perdana di stadium Kota Bharu. Imam sama yg akan doakan KO PAN, KO PAN. Mungkin doa pecah perut bagi melanggar baiah.

    ReplyDelete
  2. hmmm...khalid samad pula ibarat gigolo kpd kadir DAP...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3