bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Nov 2015

Mengapa DAP Dengki Sangat Jika PAS Kembali ke Pangkuan BN?



Kenapa DAP nak dengki pula???

Sebab dendam kesumat??? Sebab dengki??? Sebab mahu menghambakan Melayu/Bumiputera dalam tanahair mereka sendiri???

Takut Melayu/Bumiputera bersatu dan DAP sampai bila2 X akan dapat "merampas" tampuk pemerintahan negara???

Sebagai salah sebuah parti pengasas "Perikatan" pada tahun 1969 yang selepas itu telah ditukar nama kepada Barisan Nasiaonal, kembalinya PAS kepada BN hanyalah ibarat, "Sireh pulang ke gagang".

Jika ini menjadi realiti ianya akan membuktikan kepada rakyaat Malaysia bahawa PAS akan sentiasa ada bila mereka benar2 diperlukan dan kuasa politik Melayu/Bumiputera tidak akan dapat diganggu-gugat.

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. bukan dengki beb, mereka sebenarnya dah mula takut. takut tujuan mereka untuk menguasai politik dan menjadi pemerintah akan gagal. tanpa pas bermakna undi melayu akan hilang 90% kerana peratusan tersebut ada dalam umno dan pas. ini bermakna mereka pasti gagal dalam mendapatkan undi majoriti, sehingga mungkin kerusi parlimen dan dun yang majoriti pengundinya melayu akan terlepas kepada umno dan pas. mereka dah takut beb, takut dengan bayang2 sendiri...

    ReplyDelete
  2. INILAH SAAT YANG DITUNGGU2 OLEH BERJUTA UMAT ISLAM WALAPUN DAH TERLAMBAT TAPI MASIH BAIK DARI TERUS BERPECAH....

    AYOH KITA GANYANG KAFIR HARBI DAP LAKNAT

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3