bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Nov 2015

Dilarang Masuk ke Sabah, Tak Dilucut Kewarganegaraan pun Dah Untung?



Masa Tian Chua pergi ke Manila sejurus sebelum Lahat Datu diserang pengganas Kiram....Tian Chua X mengaku apabila dikaitkan dengan mereka...

Sekarang ni pula beliau dikatakan terlibat mengatur perjumpaan Nurul Izzah dengan anak Kiram III, jurucakap pihak pengganas yang menyerang Lahat Datu sehingga menyebabkan ramai anggota keselamatan gugur.

Tak kan setakat nak menafikan aje beb....Kalau Nurul Izzah tu.....bila dah X boleh nak lepaskan diri....boleh jugak dia menagis..mengalir air mata...bagai...nanti ada jugak yang simpati.

Si Tian Chua??? 

Sumber klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3