bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Nov 2015

Kenapa Mahu Sekat Nurul Izzah Masuk ke Sabah???


Jika dilihatkan track record Nurul Izzah yang sememangnya gemar menggunakan pendekatan fitnah untuk survival politik dan untuk menarik perhatian....

Perjumpaan beliau dengan anak perempuan Almarhom Sultan Kiram yang menjadi jurucakap para pengganas Kiram ketika tentera mereka menyerang Lahat Datu ianya perlukan penjelasan daripada Nurul Izzah dan siasatan terperinci dijalanka .  Jika terbukti ada agenda subersif tindakan tegas perlu dilakukan dan jangan dibiarkan nasi menjadi bubur. 

Lihat sahaja bagaimana liciknya beliau memenangi kerusi MP Lembah Pantai dalam PRU 13 yang lalu dengan pendekatan menabur fitnah terhadap calon BN Raja Nong Chik.

Tidak cukup dengan fitnah teraebut beliau juga telah menjaja fitnah di Indonesia yg kononnya kapa selam Scorpane yag dibeli TLDM tidak boleh menyelam. Sanggup merosakkan imej Malaysia  di mata dunia.

Beliau sememangnya seorang yang licik dan cenderung menggunakan persepsi.  Jika terbukti beliau sememangnya ada hubungan dengan usaha pengganas Kiram yang mahu merampas Sabah menggunakan gerakan ketenteraan ltindakan tegas perlu diambik terhadap beliau!!!

1 comment:

  1. YB NURUL IZAH TAK PERLU RISAU ATAU BIMBANG DENGAN APA YANG DIA LAKUKAN BERSAMA ANAK KETUA PENCEROBOH KIRAM SEBAB PEMBANGKANG TELAH BERJAYA TANAMKAN SATU SIKAP KEPADA RAKYAT MALAYSIA IAITU APA SAJA YANG MEREKA LAKUKAN ADALAH BETUL DAN APA SAJA YANG KERAJAAN LAKUKAN TETAP SALAH. TAHNIAH KEPADA PENYOKONG PEMBANGKANG.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3