bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Nov 2014

Misi Hidup Atau Mati Harimau Malaya - Masa Buat Rakyaat Malaysia Bersatu!!!



Pembangkang selalu mahukan kita meniru Singapura yag kononya mengamalkan good governance, transparent, rasuah sifar, keuntungan negara yg tinggi dll.

Tetapi Pakatan Rakyaat tak pernah pula mahu menyentuh mengapa Singapura masih mengekalkan akta ISA dan "membengkrapkan" pemimpin2 pembangkang mereka yg dilihat sebagaise satu usaha  untuk "melenyapkan" ancaman terhadap mereka.

Tetapi apa yg pasti negara kecil jiran kita di Selatan Semenanjung ini sememangnya amat mementingkan diri sendiri. Mana good governance nya???

Penyokong2 Harimau Malaya di tahan daripada memasuki negara tersebut untuk menyaksikan perlawanan dgn Myanmar bukan satu rahasia. Terbaru, skuad kita juga X dibenarkan mencuba padang stadium Nasional selepas 2 perlawanan menggunakan padang rumput sintetik. Satu usaha yang dilihat sebagai usaha melenyapkan saingan kita.

Jestru seruan penulis bersatulah wahai rakyaat Malaysia!!! Musuh kita ada diluar sana!!! Jangan terpedaya dengan agen2 asing dikalangan kita yang mahu memecah-belahkan kesatuan rakyaat dan negara!!!

Jestru ambil kesempatan ini untuk kita bersatu!!!

“Berdepan Singapura hari ini, perlawanan yang umpama final bukan sahaja buat skuad Harimau Malaya dalam usaha melayakkan diri ke separuh akhir Piala AFF tetapi sebagai menunjukkan kepada dunia bahawa rakyaat Malaysia boleh bersatu!!!

“Semoga tiga mata akan menjadi milik skuad negara dan Harimau Malaya mampu tampilkan aksi yang lebih baik berbanding ketika menentang Thailand tempohari!!!

Gary yang dibuang padang dalam pertemuan dengan Myanmar tempohari mungkin akan bergandingan dengan Safiq Rahim di bahagian tengah, sementara ketua pasukan, Shukor Adan akan diletakkan di benteng bersama Muslim Ahmad. – UTUSAN

Sumber klik sini dan sini




posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. kalau safee dan nurshahrul main, malaysia akan kalah. pemain midfield dan pertahanan berpenat lelah, dua orang ni bila dapat bola mesti jatuh pantang kena sentuh sikit. ganggu rentak pasukan. pastu cuma tunggu bola datang kat kaki mereka. cara tahun 60an. heran dolah masih guna cara 60an.

    ReplyDelete
  2. Macam dah Singapore buat kat kita....memang dasar Israel Asia Tenggara!!

    ReplyDelete
  3. Mae .. Lu apa crita. Suruh sokong pun tak pandai. Main bola lg la kot...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3