bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

18 Nov 2014

Terbukti Rafizi Tiada Integriti - Sekadar Lontar Batu Sembunyi Tangan???


Dah lah tuduhan tanpa bukti...

Bila dikemukakan hujahan balas....Dia X datang pun....

Jadinya penjelasan tu untuk siapa???

Sekadar mahu memburukkan imej kerajaan???

Kalau berani...Lain kali buatlah fitnah sebegitu di luar dewan rakyaat, baru tahu langit tinggi atau rendah!!!


Bersuara kononnya lantang tetapi sekadar cuma tahu menyebar fitnah dan tohmahan....

3 comments:

  1. Lain kali kalau budak pondan ni bohong lagi, lastik saja totoi dia tu ramai2. Bila dah rasa senaq perut tu nanti, tak berani lah dia nak bohong lagi......

    ReplyDelete
  2. gemuk hidup dgn fitnah aje le sampai kemati ...

    ReplyDelete
  3. masalahnya, kenapa BN tak buat serangan balik dengan fitnah menggila kepada Rafizi dan Yb pakatan lain ?

    umum tahu taktik pakatan ialah serangan awal dengan cara menabur kebahongan dan fitnah melampau, benar atau salah itu belakang kira , yang penting orang ramai dah diserang dengan racun awal, siapa cepat menabur racun biasanya akan jadi pemenang , walau akhirnya kebenaran akan dibuktikan tetapi ianya sudah terlambat ..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3