bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

25 Nov 2014

Kereta Buruk Atau Kereta Baru, Kereta Guan Eng Tetap Parking X Senonoh???

Nak buat mcm mana.... "Penang" tu dah macam dia yang punya......

Tak hairanlah kalau Mereka risau dan takut sangat kalau2 DS Najib akan pindah jadi milikan peribadi MDB1 yang mempunyai asset berpuluh billion....

Kekadang orang takut pada bayang2 sendiri...

Dulu masa baru2 naik...Pakai kereta buruk aje....Konon low profile.... Khalifah Omar Abd Aziz kononnya...

Ada jugak nafsu pakai kereta baru???






1 comment:

  1. Integriti dia kata...nak buat camana, org melayu sendiri yg terpesona dgn cakap dia...sampai pakai baju 'democracy is dead'! Itu ayat tak habis...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3