bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Nov 2014

Dua Wajah Berbeza Anwar Sepanjang Perbicaraan Rayuan Liwat II???



Seronok berjoget.... Dah X sakit pinggang lagi ke???



Hari pertama perbicaraan kes rayuan.....Macam letih aje.... yelah malam sebelum tu berada di UM....orang biasanya poting reben untuk resmikan bangunan baru.....Ini Anwar saksikan upacara "pecahkan" pagar UM???? 

:)


posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Aaminn..Ya ALLAH kepada engkau sahaja kami menadah tangan untuk mendapatkan kebenaran dan keadilan. Manusia yang bertopeng telah melakukan perbuatan terkutuk gara-gara liberalisme..Dah terserlah dimahkamah oleh peguamnya sendiri bahawa telah berlaku perbuatan meliwat tetapi masih tidak mengaku. Selamatkan umta melayu dan ISLAM agar menghindari dari perbuatan terkutuk ini.

    ReplyDelete
  2. Rupa dah macam Mayat Hidup.

    ReplyDelete
  3. Ini boleh menang anugerah pelakon terbaik. Mungkin itulah anugerah yang dimaksudkan oleh Wan Azizah sebelum ni.

    ReplyDelete
  4. Kita pernah tenguk Anwar dipimpin macam orang nak mati esuk lusa..... Anwar memang pandai berlakon. Cuma ramai tak jangka Anwar sebenarnya berlakon saja, termasuk ceramah atas pentas politik. Pelakon ada tempuhnya, masa popular dan masa hilang serinya........ Kini populariti Anwar merudum.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3