bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

7 Nov 2014

Terbukti Semua Video Seks Pemimpin Pembangkan Dilakonkan Pelanduk Dua Serupa?





Mungkin ada benar.....

Anehnya....."Kembar Seiras" KJ.....kita dah jumpa.....

Yg mirip pemimpin2 pembangkang masih lagi belum dijumpai sehingga ke hari ini....

Pelik juga.....

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. ada iras-iras je tapi tak sama. kalau dua org dlm foto tu buat video 18sx aku tak akan percaya itu KJ sebab memang tak meyakinkan. tapi video2 dari pemimpin pakatanHaram memang nampak real & meyakinkan..

    ReplyDelete
  2. Mmg sah anwar...Camne xde sorang pun yg pernah terserempak atau kenal dgn mamat dlm video tu? Hihihi..klu ya ade ...ejen2 anwar patut cari mamat ni... bagi reward sapa yg jumpa dia. Sekarang ni teknolgi canggih... kurang2 da ade org yg akan post gambar pelanduk ni kat mana2... tak kesahle perut tu saiz lain...

    ReplyDelete
  3. pakai boot bola naik lrt.... patutla rosak lantai!!

    ReplyDelete
  4. Habis KJ ni anak bagla lah he he he

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3